10.08.31

God kväll!

Ligger och kollar på tv.. det är väl egentligen det ända jag har gjort sen sist.. Gaaanska tråkigt..
Kollade på fångarna på fortet och jag är glad över att barnen vann! Men det var ganska spännande.. Haha..
Nu kollar jag på "so you think you can dance" med mamma, som kanske sover ??.

Jag och Mathilda åkte tydligen förbi polisen idag, fast den verkade inte mäska oss och vi märkte inte den heller.. Haha!

Nej, när sytycd (kan man förkorta det så??) är slut ska jag gå och lägga mig! Är trött.

Nej, god natt människor! :)

                                                                                       Puss o kräm Sandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0