10.09.30

Hahahaha, jaha. Idag har tydligen ingen tittat in här.. Tur att du gjorde det! Känn dig unik! ;)

Dagen har varit bra!
Kemiprovet gick sådär. Jag tror att jag blir godkänd, men jag får nog en del fel! Men det över lever jag! :)
Engelska läxan.. Ja, jag hade missat ett ord vi hade och övat inte fel verb..! -_- Hahha, men det gick nog bra ändå!
Svenskan var jätte kul tycker jag! Skrev lite berättelser! Åh, jag tycker sånt är roligt! Borde kanske ta sig tid att göra sånt mer... Kommer dock aldrig bli lika bra som min kära vän Kitty, som jag btw, verkligen hoppas skriver klart sin bok som kommer bli bäst! ^^ ♥

Jag och Lydia gjorde riktig mat idag! ;o Hahhaha, eller nästan iallafall! Kättbullar och makaroner! Imponerande! ;)
Kitty kom cyklande hem till mig vid 5 i halv 4! Hon hade varit hemma ifrån skolan idag, men kände sig, som tur var, bättre nu på kvällen så att hon kunde åka och dansa! :D

Dansen gick sådär! Först var det ingen där, så vi trodde det var inställt, men när det var ca 5 minuter tills vi skulle börja, började folket rulla in!
Mitt knä höll på att hoppa ur led igen... Det gjorde det förra terminen.. Usch vad ont det gör! :o

När vi var på väg hem såg vi massa vildsvin på en åker! Jag tycker att dem är ganska läskiga.. Lydia hade aldrig sett det förr!

När jag kom hem var Mia här! :D ♥ Jag blev så hiiiiiimmmmmllllla glad! Åh, har inte sett henne på jätte länge! :o
Vi åkte till affären och köpte massa godsaker och sen åkte vi hem och åt det och drack kaffe och te! :)
Sen åkte hon igen ett tag efter idol var slut.. Hoppas vi träffar henne imorgon, då vi ska till mormor och äta! :D ♥

Fick ett sms vykort av Mathilda idag! :D Hon verkar inte ha det allt för dåligt, om man säger så.. Tackochlov kommer hon hem imorgon eftermiddag! :D ♥

Nu ska jag kolla lite på tv och datorn. Har ju studiedag imorgon, så jag får sova läääänge! :D Men sen måste jag städa.. Men jag måste vara med Lydia också! :) Hon ska ju på något läger i kyrkan hela helgen... :( Men jag och Mathilda ska dig på lördag och höra på lite vacker sång! ;)

Nej, ha det bra!

                                                                                                  Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0