11.03.31

Ojoj.. Om 12 timmar sitter jag på ett plan höööööögt uppe i luften. Nervös? Nej. Eller, jo lite kanske. Ganska mycket faktiskt. Usch. "Jag kan flyga, jag är inte rädd..."

Ja, kvällen bestog av liiite packning (jag är inte klar än.. typisskt mig..), taggande, massa dumma "tänk om"-tankar mm.. Johan, Sandra, morfar och Lena kom över på kvällningen så vi planerade lite. årat schema är speckat!

Imorgon åker alltså jag, mamma, Stina, Lilia, Andreas, morfar och Lena till l o n d o n . Alla vi 3 familjer åker med olika flygbolag och kommer fram olika tider.. Johan och Sandra kommer på söndag.

Jag vet inte om det finns något internet eller några datorer där, så bloggen kanske får lida.. Ska försöka att hitta en dator, men det kommer inte vara det viktigaste känner jag! ^^

Haha, kom på nu att mamma nog inte tagit lidigt åt mig från skolan.. Så kan det gå! ;o

Lovan, om du läser det här så blev det 4 par skor! ;) ♥

Nu måste jag sova! :D good night! ^^


                                                                    Puss o kräm Sandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0