11.05.31

Det blir ett snabbis inlägg eftersom jag ska upp tidigare än någonsin för att spela fotboll i tierp. Eller, så tidigt är det väl inte... Halv 7.


Dagens händelser:

•Dansade med Kitty efter skolan. Vi ska nämligen uppträda lite på skolavslutningen! ^^
•Gick på Musikkalaset på skolan!
•Fick reda på att jag fick MVG i so!!!! Heeelt sjukt. Han hade sagt att jag skulle få Vg ju! :D Det boooorde betyda att jag har 9st MVG:n (so är räknat som 4 olika ämnen..)!! :D Oh-my-god!


Fantastiskt!

Soooov dags! ^^



                                                                                         Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0