Juligen

Nämen hörrni! Ser man på, vi lever! Är det inte fantastiskt! Charlie hade rätt. Jorden gick inte under igår. Men jag läste att de tydligen hade räknat fel och att det egenltigen skulle vara om 50 dagar. Aldrig ska man få vara lugn..
 
Denna dagen skulle fyllas utav julklappsfix och städning, men jag behövde hjälpa mamma med köttbullslagning och sen var jag tvungen att ta en pause på sisådär 2 timmar. Men rummet är ändå så gott som städat och julklapparna är nästan klara.
 
Imorgon är bästa dagen på året. Dagen innan julafton är ju alltid bättre än själva aftonen it self! Man klär granen, lyssnar på julmusik, dricker glögg och slår in julklappar enda in på småtimmarna. Som pricken över i såg jag att så ska det låta börjar imorogn också! Åh, mitt liv känns bra. ♥
 
Igår fick jag världens finaste almenacka utav Kitty! Den är fylld med massa bilder och datum som jag måste komma ihåg. Jag älskar den! 
 
 
Bättre bilder kanske kommer, men just nu orkar jag inte! Ska nog banne mig gå och lägga mig nu. Kanske kollar på ett avsnitt one tree hill innan. Fast det har jag ju misslyckats med de senaste nätterna. Somnar ju på 5 minuter... Hur som haver: GOD NATT! :)
 
Puss o kräm Sandra                   



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0