12.02.29

Wow, det är den sista februari nu. Skönt! Nu börjar det bli vår. Snödropparna har börjat blomma i vår trädgård. Det bästa vårtecknet! ^^

Hur som haver, jag är trött (ovanligt) men jag tänkte att jag kanske skriver lite om London imorgon. Jag menar, något lär ni ju få höra om det, så som jag har tjatat!

Men den här dagen, oerört sammanfattat:

Vaknade
Kitty kom hit
Vi åkte till skolan
Gick i skolan
Jag åkte hem
Lovan kom för att plugga och dricka te med mig, men jag kollade väl mest på One tree hill.. hehe
Jag typ somnade
Kollade på tv
Gick och la mig


Ja. Två finfina vänner har alltså varit här idag, hur underbart var inte det då? Även fast jag inte kände mig särskilt social. Men det är ändå mysigt att ha dem här! ♥


Neej, dags att stänga ögonlocken. God natt!


                                                                                                   Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0