Stress stress stress

Jag skulle försöka ändra blogg, men varken kreativitet, kunskap eller tid fanns för fixa det, så nu vet jag inte riktigt vad som hänt..
 
Hur som haver, den kommande vecka känns lite för stressig för mitt eget bästa. Skickade idag in en uppsats, ska ha gjort två till tills på måndag och har sen matteprov på torsdag. Efter det är det dags att köpa julklappar som om det inte skulle finnas någon morgondag! Om en vecka ska jag även hinna klämma in en Håkan-konsert som jag fått i present av Lovan! Det känns dock inte lika jobbigt som allt annat måste jag säga, inte jobbigt alls faktiskt.
 
Och på fredag blir det ju jullov också! Sjuk hur fort tiden går.. 
 
Hade ju egentligen inte tid att skriva det här inlägget men nu är det gjort! 
 
Hare bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0