26 mars 2013 ARTON

Jag fyller banne mig arton år idag, och det är värt att fira! Jag träder in i vuxenlivet, vilket i och för sig känns väldigt läskigt och ganska tråkigt faktiskt, men ändå är det något som är spännande med det. Som att man börjar et nytt kapitell i livet.
 
Firad har jag i alla fall blivit! Blir så rörd utav alla fina människor jag har i min omgivning. Har fått så många fina grattis-hälsningar att det är så att man blir tårögd. TACK!
 
Så, ja, jag lämnar väl barndomen och tackar för mig, för att nu gå in i ett nytt skede av mitt liv. Spännande, läskigt, vemodigt.
 
 
Puss o kräm Sandra                  
anonym mopedfantast
2013-04-10 @ 23:32:51

hörrru bloggbruden, får man kräva bättre uppdateringar här??????? vill ju veta allt om dig och dina äventyr och dina mammas mobilspels spelande och dina prov osv. give something at läsa maaaaaan!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0