SPIRITWEEK

Denna vecka pågår Katedralskolans årliga Spiritweek! Det innebär fem dagar utav konstant identitetskris. Varje dag har ett tema och sen får man klä ut sig efter det. Himla roligt! Har dock själv endast deltagit två av fyra dagar, men imorgon har jag en sista chans!
 

 
I måndags var det flower power-tema! Skolan kryllade utav hippies i kläder med massa mönster och fina fina frisyrer.
 
 
 
 
 
 
 
I tisdags agerade jag Stureplansstekar-Sandra. Tror jag ska fortsätta med pälsjacka. Mycket stilfullt.
 
Sista året på Katte och därmed sista Spiritweek. Himla vemodigt faktiskt! :(
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0