Det närmar sig

Det börjar närma sig slutet mina vänner! Idag testade jag studentmössor, och herregud vad allt plötsligt kändes verkligt. Om några månader springer jag ut genom portarna och skriker om hur jäkla duktig jag är och har varit, med tårar utav glädje, sorg, hopp och förväntan rinnandes ner för kinden.
 
Om inte ens ett år kastas jag in i något som jag ännu inte har någon aning om vad det kommer att vara. Det enda  jag vet är att det kommer att vara något nytt.
 
Det känns spännande, men framför allt läskigt! Aja, to be continued!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0