Livet förändras var jag än går

Ojoj, long time no see!
 
Livet är så annorlunda om man jämför med hur det var sist jag hängde här på bloggen. Då hade jag ångest över studenten, nu har jag ångest över den obestämda framtiden. Mina vänner pluggar på, flyttar hemifrån, drar utomlands. Jag stannar kvar. Det är något stressande med det ändå.
 
Har i alla fall haft en väldigt bra sommar, trots allt jobb! Men som tur var hade jag ju några dagar ledigt så att jag också fick NJUTA av den fantastiska sommarvärmen. Det är något stressande med det också. Att jag på något vis inte hade tid att ta vara på den. 
 
Det bästa under sommaren kan ha varit min kvällsbadarvecka. Trots arbete på dagarna fick jag bada och umgås med några av de bästa vännerna.
 
Dessutom var jag med och grundade "fotbollsklubben". Även det innebar en hel del häng med de bästa, lite fotboll, mycket fika och plumpspelande.
 
När man tänker tillbaka på sommaren så var den inte så tokig ändå. Inte tokig alls faktiskt. 
 
 
 Från en annan era av mitt liv.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0