10.12.31

Vi fortsätter direkt, så att vi hinner klart innan 2011.. ;)

Såg att Pettson hade skrivit ett litet inlägg mitt i allt också! fantastiskt! ^^

________________________________________________________________________________________________





Kitty hade filmkväll och vi cyklade ner till sjön och badade ett tag! Myys!

(Jag gillar den understa bilden! Tog den av Lovan och gjorde om den lite...)



Vi hann ju med vansbro också! Fcik 1timme och 16sekunder.. Surt att vara så nära att komma under en timme, men ändå..



Jag och dem här sötarna åkte och kollade på



Lars Winnerbäck!
Haha, vi trodde att det skulle vara galet mycket folk och vi hade hört att det första 200 skulle få stå längst fram! Så vi åkte dit typ klockan 11, insläpp 5, olika förband klockan 6-9 då han äntligen kom upp på scenen! Usch, det är INTE skönt att sitta på mellanstora stenar i 5 timmar och sedan asfalt i 1 timme... Nåja, det var det väl värt. Alla människor kom typ när det var 1 timme till insläpp.. Haha, fail.

Men jag var glad ändå, för min 17:de plats i kön! ^^



Denna bild kommer ifrån en svår dag i mitt liv. Jag var tvungen att dra bort skyddsplasten från datorn! Usch! Jag började gråta, men det skulle ni också göra! Okej, kanske inte, men ändå! Sorgligt... ;o

Nu tar vi ett nytt inlägg..

                                                                                          Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0