11.02.28

En energidryck, ett nationellt prov och en gymnasiumansökan senare sitter jag här och har lite ångest över allt.

Borde väl plugga. Känns ju lagom kul efter 3 timmars skrivande. -_-

Åt en tallrik yoghurt också. Jag brukar ju inte gilla det medn nu kände jag att det skulle vara väldigt gott. Det var det också, men nu är den slut.

Och mitt nya liv går väl sådäääär, men har jag inte ätit någon choklad idag.

Jaja, hejdå så länge!



                                                                             Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0