11.01.28

Känner mig ganska otaggad på allt just nu. skulle väl helst bara vara hemma hela tiden.
Imorgon ska jag till sandviken med tonår. Det blir nog kul, bara inte Lydia springer bort ifrån mig och lämnar mig helt ensam! O_O Då vet jag inte vad jag gör..

Känner mig inte helt 100 på något sätt! Känns som att jag håller på att bli sjuk..

Usch vad allting känns tungt..



                                                                               Puss o kräm Sandra
Becka b öss
2011-01-29 @ 11:39:23
URL: http://glaaad.blogg.se/

kolla in min blogg braien




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0