12.08.17 NIOHUNDRA

 
WE DID GOOD! Åh herregud! niohundra. Deet är galet. Haha
 
Har du orkat läsa alla dessa, borde du få ett pris eller något! Jag menar, av dessa 900 är väl kanske 2 faktiskt värda att läsa.
 
Hade ju tänkt bjuda på värsta bomben här, men ni fick ju njuta av en ny design hä om dagen, så det får duga! Men jag gjorde ju en fin bild iaf! Med  fyrvekerier, konfetti OCH ballonger! Vad mer kan man begära?
 
Gjorde en ny kategori, called "OMG". Haha, väldigt spontant, Ska nog göra fler kategorier så att ni lättare hittar runt här på bloggen.
 
TACK för att du kikat in här, Bara att se på statistiken att någon varit in här gör mig glad.
 
 Här har ni låtar som gör mig glad! För att fira liksom!
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                             Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0