Ett (kortvarigt) mirakel

Här om dagen när jag skulle knäppa lite webcam-bilder:
 
Jag startade kameran och insåg att något inte stod rätt till
"Antingen så har min själ bytt kropp med Ranelid, eller så har det varit en fantastiskt fin sommar!"
det ena verkade mindre trovärdigt än det andra.. Tillslut kom jag fram till att jag varken var Björn eller solat extremt mycket. Kanske var det bara att deala med det? Den orangea färgen kanske klädde mig?
 

"Kanske kan jag lura någon att jag fått lite(hehe) färg under sommaren!"
"Eller så kör jag bara på svartvitt!"
Det var ju så att jag hade ställt in lite för rött i inställningarna för kameran. Så kan det gå! Fick känna på livet som brun orange ett tag i alla fall! :)
Sen bet jag lite i min tröja
 

?????????????? I don´t even.. asså, varför?
 
 
                                                                                                    Puss o kräm Sandra
 
matilda
2012-08-31 @ 19:43:26

ALLTSÅ SANDRA VARFÖR ÄR DU SÅ SÖT?

Svar: Man blir som man umgås! <3
None None

Kitty
2012-09-01 @ 18:44:04

Haha, åh vad jag saknat dina små webcamhistorier!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0