12.02.26

Jag orkar inte lägga mig. Jag har gjort mig iordning, det enda jag behöver göra är att släcka lampan, men jag orkar inte sova. Ganska märklig känsla. Kanske beror det på att verkligheten börjar imorgon. orkar inte med skolan! Ååååååååååååh.Men man måste. Snart är det över! ^^

Eller så beror det på att jag vet hur fruktansvärt trött jag kommer vara när jag vaknar. Jag kommer ligga i sängen och försöka tvinga mig själv upp. Den dagliga kampen då man måste övervinna sin trötthet. Åh, det är så jobbigt.

Det kan ju också vara så att jag helt enkelt inte är trött. Lite jobbigt är det ju att jag nu känner mig relativt pigg och måste sova för att orka med morgondagen och sen när man vaknar är man så himla trött. Man typ sover sig trött eller något.

Sen är mitt hår galet ruffsigt eftersom jag inte packat upp väskan. Hur hänger det ihop? kanske du tänker, jo jag har duschat och min hårborste ligger nerpackad någonstans. Har int borstat håret på ett par dagar och det kommer vara jättejobbigt att göra det imorgon, menmen. Nu orkar jag inte leta upp den. Men jag orkar inte sova heller.




                                                                                                  Puss o kräm Sandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0