12.02.28

Mina ögon har svidit konstant idag. Så fruktansvärt trött! Somnade runt 2 gick upp klockan 6.  That sucked. Helt onödig skoldag också. Det enda jag lärde mig var att kex kommer från Göteborg och faktistk utalas chex. Kex betyder typ "snygg person".
Åh, jag är så trött. Kom nyss på att jag antagligen glömt mitt lipsyl i london. Nu har jag jätteont i magen. Det må ha kostat typ 10 kr, men det var heeeeelt nytt och smakade körsbär. Åh! Nu ligger det bara där, bakom madrassen. Vad kommer hände med det?! Hoppas jag har fel och hittar det här hemma... Jag kommer inte kunna sova nu! Gud vad jobbigt allt blev. Känns som att jag ska gråta.
Jag är som sagt trött och därför överdrivs väl allt.
Nej, nu MÅSTE jag sova. Annars somnar jag sittande.
Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0