Läget just nu

Åter en dag med plugg. Måste hinna skriva om Kinas historia innan halv 7 eftersom jag ska dansa. Sen måste jag läsa på tåget hem och till skolan imorgon och imorgon eftermiddag måste jag skriva en krönika på 1000 ord. Känns bra. Dessutom har jag spanskaläxa tills på onsdag, men jag är rädd att jag kanske råkar glömma den..
Just nu önskar jag att jag får bli sjuk. Inte magsjuk, bara lagom sjuk för att jag ska slippa plugga och bara få ligga på soffan och vila upp mig. Det skulle jag behöva.
 
Nu ska här ätas ett äpple. Annars äter jag upp mormors nötter, och det vore ju förargligt!
 
Puss o kräm Sandra                       



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0