12.10.19

Idag har jag sett klart på säsong 2 utav Pretty little liars. Kitty var här men efter hälften utav det läskigaste avsnittet åkte hon hem. Schysst. Så här satt jag och var livrädd helt själv. Fast det gick bra trots allt. Såååååå läskigt var det ju inte. Eller så var det jag som blundade.
 
Gjorde pannkakor igår och bara EN gick lite halvt sönder! Är det inte fantastiskt? Himmla stolt. Och goda var de dessutom.
 
Puss o kräm Sandra                   



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0