Måndag

Ännu en måndag inne i stan. Är hemma hos mormor och pluggar lite. Fast mormor her self är inte hemma, men jag har klarat mig ganska bra ändå.
 
Om ett tag ska jag åka ner till stan för att dansa. Det ska bli roligt! Komma bort från plugget lite! ;)
 
Jag ska ju hålla ett tal om min förta london-resa imorgon. Det jag har skrivit är inte särskillt bra, så jag får finslipa lite på det senare..
 
Hade ju matteprov idag också! Fy sjutton! Hann inte ens kolla på A-uppgifterna och de jag försökte göra kunde jag inte.. Aja, life goes on..
 
Ha en fin kväll!
 
Puss o kräm Sandra             



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0