Modig

God morgon, god morgon! Eller, god förmiddag kanske? Idag väcktes jag halv 10 för att åka in till stan. Jag körde hela vägen, med passagerare och grejer! Framsteg!
 
Idag ska pluggas fram tills dess jag åker och på bio. Jag och kusinvitamin ska se den omtalade filmen Modig. Hoppas den är lika bra som alla säger! Jag har dock hört att den är ganska läskig, så jag jag är nog mer nervös än Lili.. Aja, det går nog bra. Hon får väl hålla mig i handen annars..
 
Ha en fin lördag!
 
Jag och Lili sommaren 2009 ♥
 
 
Puss o kräm Sandra                   



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0