njgknregbrngföanvbrjgbrngbnbnbiiizzzofdnvsjvf

Det ä rinte ens roligt hur trött jag är just nu. Sitter i skolan och väntar på att lektionen ska börja, men jag skulle så gärna vilja ligga hemma under täcket. njgknregbrngföanvbrjgbrngbnbnbiiizzzofdnvsjvf
 
Alltid när man är här på mornarna är det massa IB-elever som omringar en! Och de pratar så högt! Försöker typ imponera på oss vanliga människor genom att prata med sin perfekta engelska. JAG ÄR TRÖTT, SLUTA PRATA!njgknregbrngföanvbrjgbrngbnbnbiiizzzofdnvsjvf
 
När jag kommer hem måste jag plugga spanska. Fick igår reda på att vi ska ha prov imorgon. Det är inte okej någonstans så jag är så himla irriterad. Vem gör så!? Nej, vet du va..
 
Glömde mitt kaffe/te/chokladkort hemma idag. Jag vill verkligen ha te! njgknregbrngföanvbrjgbrngbnbnbiiizzzofdnvsjvf
 
 
jag.orkar.inte.med.denna.dag.
 
 
Puss o kräm Sandra           



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0