It´s friday, friday!

FREEEEEEEEDAG! :D
 
Hur skönt är inte det då?! Vad jag ska göra ikväll är dock oklart.  Antingen så åker jag på Tonår eller så stannar jag hemma och kollar på tv. Känner att det är som att välja mellan motsatsen av pest eller kolera. Måste bestämma mig typ nu. ÅÅÅHÅHHÅHÅÅHÅHÅHÅÅ. Dessa ständiga val.
 
Jag skulle ju skriva om förra helgen, men det har jag inte tid med nu, för jag måste tänka. Men vi kan ju iaf säga såhär; jag och Kitty agerade hjältar.
 
 
Puss o kräm Sandra



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0