Tjena

Okej, nu går det inte bra med bloggen eller! Meeeen ska försöka rycka upp mig nu! Hur svårt kan det vara liksom! Har ju massa saker att skriva om egentligen, Egypten, Falun och skol-tråk t.ex. 
 
Just nu har jag dock ingen som helst tid över för sånt. Det är väl just därför jag sitter här och skriver. För att jag måste plugga. Har så fruktansvärt mycket att göra! Efter att ha varit ledig samt varit sjuk har jag hamnat efter, så denna vecka bjuder på 3 uppsatser och ett prov. Sen ska 3 böcker, varav 2 inte ens är påbörjade, läsas ut inom en snar framtid.Dessutom ska väl ett körkortsprov bokas inte snart också, och det lär jag förbereda mig för. Så tid över har jag inte.
 
Framtidsplaner för denna vecka: 
- Plugga
- Eventuellt gå på Håkan Hellströms signering imorgon
- Plugga
- Plugga
- Dansa
- Plugga
- Plugga
- Boka london-resa med fin vän
- Plugga
- Plugga
- Plugga
- Sova
 
Fint.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0