Lever som om det vore sommarlov

Skolan är i full gång, och jag skulle väl inte påstå att jag hänger med direkt. Hjärnan är fortfarande inställd på sommarlovs-mode och verkar svår att omprogrammera. Men men, det ska väl lossna någon gång!
 
Det bästa med att vara lite trögomvänd i huvudet är att jag fortfarande lever lite som om det vore sommarlov fortfarande. Träffar vänner och hittar på saker! Förhoppningsvis kan det hålla i sig även resten utav skolåret, trots att något säger mig att allt kommer återgå till det trista, gråa, normala när läxor och liknande börjar rulla in... Men just nu får det vara såhär!
 
Bloggen känns lite... oinspirerad? död? tråkig? Ska överväga att ändra design! Har dock inte photoshop längre, så kan inte fejka det till jag mejkar det längre.. Typiskt.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0