13.01.08

Verkligeheten börjar tränga sig på och imorgon startar skolan igen. Därför siiter jag inne i mitt (nystädade) rum och pluggar matte. Det känns inte bra det här. Det är inte längre roligt att börja skolan. Man ser liksom inte fram emot det överhuvudtaget. Men men, det finns väl inte så mycket att göra åt det.
 
Förutom att plugga har jag varit ute på promenad idag! Hur hurtigt?! Men det var, tro et eller ej, ganska skönt! Det här är ju den enda tiden på året som man faktiskt klarar av att vara ute och gå. Det är perfekt temperatur och idag var det inte halt heller! Eller, om vi väntar en vecka till kanske det blir lite bättre.. Vi får se!
 
Jag tycker det har varit så himla tråkiga inlägg här den senaste tiden, men så fort jaghar tid och lust ska jag försöka göra något lite mer roligt.. Haha, försöka i alla fall! Typ skriva om vad jag har för mål med år 2013. Vi får seeeee!
 
Notera att detta inlägg är skrivet ifrån datorn! Nu så, börjar det likna något!
 
Back to the mattebok..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0