13.05.11

Halli hallå! Allt bra? Själv har jag äntligen blivit frisk! No more magsjuka. Dock blev den ständiga förkylingen värre, men vet du vad, det får jag leva med!
 
Nu, efter att ha legat utmattad på soffan i fyra dagar måste jag städa och plugga.. Inte precis vad en uttråkad och rastlös Sandra känner för, but a man has got to do, what a man has got to do..
 
Vad kvällen har att bjuda på har jag ingen aning om! Är ensam hemma, så vill någon se mig kan man höra av sig! :D Annars får det bli one tree hill eller något, inte helt fel det heller iofs!

Puss o kräm Sandra         



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0