Nedräkning

Om femton dagar och arton timmar beger jag mig alltså till London med fyra av mina absolut finaste. Det börjar bli dags att fatta att det faktiskt kommer att hända på riktigt! Vi fem kommer virra runt in the capital of the UK. Haha, sjukt.. Men med största sannolikhet kommer det bli helt fantastiskt ändå, oavsätt hur vida vi kommer kunna göra oss förstådda och hitta där eller inte! Kanske blir det ännu roligare om vi faktiskt inte gör det. Fast det säger jag nu, vi får se vad jag säger efteråt...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0