89

Det är en enda sak som cirkulerar i mitt huvud these days. Studenten. Ja, projektarbete och sånt annats strunt spökar väl också dagligen bland tankarna, men för det mesta är det studenten som jag tänker på. Om 89 dagar är det dags att säga hejdå till skolan och påbörja något helt nytt, och just nu är jag så redo! Jag ger skoltröttheten ett ansikte. 
 
Ska bli så spännande att byta blad! Först ska jag hinna med alla dessa studentskivor, studentmottagningsplanerande och dessutom tränga in lite tid för att hålla betygen ovanför F-gränsen. Intensivt, men mestadels roligt!
 
Så nu vet ni varför jag inte hänger här så ofta! Självklart finns det många andra anledningar också, som lathet t.ex, men whateverrrr.
 
Ha en mycket bra dag! Puss
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0