Fotboll

Idag har jag spelat fotboll. Vem tror jag att jag är egentligen? Det var fem år sen sist, vilket är sjukt! Märktes i alla fall att tiden hade gått och konditionen var inte vad den en gång varit, haha... Får satsa på att komma i form! Och med "i form" menar jag att jag ska orka springa i mer än 200m (vilket är mitt max atm). 
 
Nu ska jag fortsätta min hurt-lördag och försöka plugga! Känner jag mig själv rätt kommer det att gå sådär...
 
 
På återseende!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

En blogg om livet. Eller, ja, mitt liv i allmänhet. "men varför heter den sandraomathilda, om du bara är en" kanske du tänker. Vi var två. Men inte nu typ. Som du ser på headern, det är komplicerat. Men välkommen! Hoppas du trivs! eller nått...

RSS 2.0